NÁVODY a MANUÁLY | Hledáte uživatelský manuál nebo návod k použití? | kosmetika | kočárky | zaruka a servis | dětský nábytek | splátky | peníze a půjčky | autosedačky |
Český manuál a návod

Příslušenství pro notebooky DELL 2 roky služby ?Servis u zákazníka do druhého pracovního dne? (DEISWEXT2Y)

Český návod k použití Příslušenství pro notebooky DELL 2 roky služby ?Servis u zákazníka do druhého pracovního d
               

 

Návod k použití Příslušenství pro notebooky DELL 2 roky služby ?Servis u zákazníka do druhého pracovního dne? (DEISWEXT2Y)

Český návod k použití Příslušenství pro notebooky DELL 2 roky služby ?Servis u zákazníka do druhého pracovního dne? (DEISWEXT2Y) je povinnen přikládat prodejce zboží ke každému výrobku, tuto povinnost jim přikládá zákon.
Pokud manuál k Příslušenství pro notebooky DELL 2 roky služby ?Servis u zákazníka do druhého pracovního dne? (DEISWEXT2Y) nebyl přiložen, je to porušení a návod k obsluze by Vám měl prodejce zboží dodat. Databáze návodů je průběžně doplňována uživateli a aktualizovaná o nové manuály - databázi můžete rozšířit i vy - máte-li český návod nebo servisní manuál k tomuto produktu, nahrajte nám jej. Pomůžete tak ostatním uživatelům, děkujeme!


Náš server Vám pomůže s užíváním Příslušenství pro notebooky DELL 2 roky služby ?Servis u zákazníka do druhého pracovního dne? (DEISWEXT2Y), databáze je doplňována zkušenými lidmi a fanoušky výrobce DELL. Přečtěte si také diskuzi k Příslušenství pro notebooky DELL 2 roky služby ?Servis u zákazníka do druhého pracovního dne? (DEISWEXT2Y).

Zvětšit fotografii
Návod k použití pro Příslušenství pro notebooky DELL 2 roky služby ?Servis u zákazníka do druhého pracovního dne? (DEISWEXT2Y)
Český návod DELL k použití výrobku Příslušenství pro notebooky DELL 2 roky služby ?Servis u zákazníka do druhého pracovního dne? (DEISWEXT2Y) udává:


1) Obsah balení
2) Zapojení a montáž
3) Nastavení výrobku DELL
4) Řešení problémů odborná pomoc
5) Kontakt na opravny a servis DELL
6) Značka: DELL
7) EAN kód: 8594162430383
Návod k použití Příslušenství pro notebooky DELL 2 roky služby ?Servis u zákazníka do druhého pracovního dne? (DEISWEXT2Y)

Jste-li majitelem Příslušenství pro notebooky DELL 2 roky služby ?Servis u zákazníka do druhého pracovního dne? (DEISWEXT2Y) od DELL a vlastníte návod k použití či servisní manuál pomožte nám rozšířit databázi a nahrajete nám svůj manuál. Pomůžete ostatním uživatelům, hledající návody pro správnou funkci výrobku.
- upload souboru s návodem je možné ve formátech (doc, pdf, jpg)

Příslušenství pro notebooky DELL 2 roky služby ?Servis u zákazníka do druhého pracovního dne? (DEISWEXT2Y) -
2 roky služby ?Servis u zákazníka do druhého pracovního dne?

Kupón na prémiovou záruku je potřeba zaregistrovat do 30 dnů od jeho zakoupení, jinak dojde k vypršení jeho platnosti:
1. Navštivte stránku http://serviceplus.dell.com
2. Zadejte požadované údaje
3. Váš systém bude po úspěšné aktivaci oprávněn využívat prémiovou záruku

Přečtěte si prosím informace na zadní straně této karty, kde jsou uvedeny důležité upozornění týkající se Vašeho nároku na využívání služeb.

? Oprava doma (do druhého pracovního dne) *
? Služby dostupné i večer a v sobotu *

Pokud chcete využít své servisní krytí a potřebujete pomoc, navštivte prosím naši stránku http://www.dell.com/contactdell


? PŘED VYUŽITÍM TĚCHTO SLUŽEB SE MUSÍTE ZAREGISTROVAT NA STRÁNKÁCH SPOLEČNOSTI DELL http://serviceplus.dell.com. Bude vyžádáni zadat číslo servisního štítku systému, registrační kód Servisní karty a kontaktní údaje. Abyste se v budoucnu vyhnuli zpoždění při poskytování služeb, doporučujeme Vám, zaregistrovat si služby u společnosti Dell do sedmi (7) dnů ode dne jejich zakoupení. Upozorňujeme, že služby jsou platné pouze pokud byly zakoupeny s oprávněným produktem značky Dell.

Důležité upozornění
? SLUŽBA ?SERVIS U ZÁKAZNÍKA DO DRUHÉHO PRACOVNÍHO DNE?: Diagnostika na dálku je požadovaný krok, v jehož rámci technik za počítačem nebo na telefonu určí příčinu Vašeho problému; může si to vyžádat přístup zákazníka k systému opakovaně nebo po delší dobu. Pokud není možné Váš problém vyřešit na dálku a máte krytí v rámci služby ?Servis u zákazníka do druhého pracovního dne? (po Diagnostice na dálku), bude Vám zaslán náhradní díl, který si vyměníte sám / sama (pokud se předpokládá, že uvedený díl jste schopen / á vyměnit sám / sama). V opačném případě k Vám přijde technik obvykle následující pracovní den od provedení diagnostiky na dálku v závislosti na dostupnosti náhradních dílů, telefonického nahlášení problému a vyžádání služby z Vaší strany před místně platným časem závěrky. Dostupnost se může lišit a vztahují se na něj další podmínky. Podrobný popis služby ?Servis u zákazníka do druhého pracovního dne? (po Diagnostice na dálku) naleznete na stránce www.dell.com/servicecontracts.
? Služba nabývá účinnosti dnem zakoupení systému. Služba platí pouze pro jeden systém, na který se v době zakoupení vztahuje platná základní záruka na hardware a který je zaregistrován.
? Jakékoliv nároky vyplývající ze zákonné záruční doby spotřebitele je třeba vznést u prodejce Vašeho systému nebo služby značky Dell.
? Pokud chcete využít své servisní krytí a potřebujete pomoc, navštivte prosím naši stránku http://www.dell.com/contactdelljete pomoc, navštivte prosím naši stránku http://www.dell.com/contactdell

Diskuse Otázky a odpovědi týkájící se českého návodu k použití Příslušenství pro notebooky DELL 2 roky služby ?Servis u zákazníka do druhého pracovního dne? (DEISWEXT2Y) - k tomuto výrobku není položena žádná otázka - buďte první!

Vložit dotaz nebo reakci k Příslušenství pro notebooky DELL 2 roky služby ?Servis u zákazníka do druhého pracovního dne? (DEISWEXT2Y)

* označené položky jsou povinné, vyplňte je, prosím.
Předmět *:
Jméno *: email:
Text zprávy *:
Opiště kód *: "NAVOD" - (antispamová ochrana)
Chcete-li dostat odpověď na Váš příspěvek, vyplňte
položku "Email". Vaše emailová adresa zde nebude zveřejněna, ani jinak využita.

 

Nápověda Nápověda:

Nenašli jste co jste hledali?
Zkuste Google vyhledávání!
Custom Search

ZNAČKY
Katalog značek - jestliže značku nenaleznete, klikněte zde:
"seznam všech značek"

> Scheppach
> MISS SIXTY
> CHARRIOL
> TRUST
> SUBSTRAL
> EREADING
> Xbox
> HUSKY
> VIPOWER DELOCK NAVILOCK MAPY ...
> SHELCORE
> PELLS
> NORCO
> DELOCK
> DIESEL
> DECOR WOOD
> FRANKE
> GARDENA
> PINNACLE
> AEG-ELECTROLUX
> Somat
> CLIFFI
> FINCLUB
> HALTI
> NAVIGON
> REABAGS
> DYSON
> ESPRIT
> ALMAWIN
> FERRARI
> Termomont
> KVS Moravia
> LIZARD
> ELIZABETH TAYLOR
> PIZ BUIN
> AVG

NÁVODY V ČEŠTINĚ
> AUDIO VIDEO TECHNIKA
> BíLá TECHNIKA
> DIGITáLNí FOTO
> KOSMETIKA, PARFéMY, HODINKY
> MOBILNí TELEFONY
> NáBYTEK
> POčíTAčE
> RELAXACE A MASážE
> SPORT, OUTDOOR
> ZáBAVA

NAVODY-MANUALY.cz - Český návod k obsluze a manuály ke stažení
sitemap.xml